Een van de producten die u in het verleden hebt besteld is stuk en u wilt een garantie-evaluatie aanvragen?
Om uw klacht correct te beoordelen en snel te behandelen is het belangrijk dat u het formulier hieronder zo compleet mogelijk invult. Als het probleem zichtbaar is, vragen wij u een foto van het product in kwestie door te sturen. Gelieve het probleem duidelijk vast te leggen bij het maken van de foto. Op deze manier kunnen we de klacht snel en gemakkelijk op afstand beoordelen, zonder dat producten van ons naar u en omgekeerd moeten worden opgestuurd.
Gelieve alle rood gemarkeerde velden in te vullen.
Gelieve het e-mailadres te gebruiken van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
Volgens onze verkoopsvoorwaarden zijn garantiegevallen 'carry-in'. Hoe wil u het product naar ons brengen? Ik wil de producten per post/transportbedrijf opsturen Ik zal Zwembad.eu in Boortmeerbeek bezoeken om de producten binnen te brengen.
Aan welke bestelling is uw klacht of vraag verbonden?
Is het product volledig onbruikbaar of is het gedeeltelijk beschadigd en nog steeds bruikbaar?Bijvoorbeeld: zandzak is halfleeg, of het product heeft een kras.
Gelieve uw vraag of probleem in 5 tot 8 woorden te beschrijven (we gebruiken dit als onderwerp van de e-mail).
Gelieve zo informatief mogelijk te zijn zodat we u op de best mogelijke manier kunnen helpen.
Klik op 'Browse' om een afbeelding op uw PC te selecteren. U kan tot twee afbeeldingen toevoegen.