U hebt uw bestelling ontvangen, maar hebt sommige of alle producten die u zijn toegestuurd niet besteld? Of u hebt producten ontvangen die u niet hebt besteld?
Om ons in staat te stellen uw klacht correct in te schatten en snel te behandelen, is het belangrijk dat u onderstaand formulier zo volledig mogelijk invult.
Gelieve alle rood gemarkeerde velden in te vullen.
Gelieve het e-mailadres te gebruiken van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
Volgens onze verkoopsvoorwaarden zijn garantiegevallen 'carry-in'. Hoe wil u het product naar ons brengen? Ik wil dit probleem via de post/transportbedrijf oplossen. Ik zal Zwembad.eu in Boortmeerbeek bezoeken om dit probleem op te lossen (enkel mogelijk wanneer de benodigde producten hier in voorraad zijn).
Aan welke bestelling is uw klacht of vraag verbonden?
Als u producten hebt ontvangen die u niet hebt besteld, en u weet welke producten het zijn, gelieve dan onderstaande functie te gebruiken om ze te vinden en te selecteren.Opmerking: laat dit leeg als u geen producten hebt ontvangen die u niet hebt besteld.