Als u werd meegedeeld dat we u terugbetalen en het bedrag is nog niet op uw account verschenen, lees dan onderstaande informatie.
Wij zijn heel stipt in onze terugbetalingen. Wij proberen alle terugbetalingen binnen 7 werkdagen te verwerken. Hou er rekening mee dat we de terugbetaling op dezelfde manier doen als waarop u de betaling uitvoerde. Wanneer u bijvoorbeeld betaalde met PayPal, wordt het bedrag terug naar uw PayPalaccount overgemaakt, etc. Wanneer het overgemaakte bedrag niet op uw account is terug te vinden, gelieve ons dan op te hoogte te brengen via onderstaand formulier.
Gelieve alle rood gemarkeerde velden in te vullen.
Als uw vraag gaat over een bestaande bestelling, gelieve dan de naam en het e-mailadres te gebruiken van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
Aan welke bestelling is uw klacht of vraag verbonden?
Gelieve uw vraag of probleem in 5 tot 8 woorden te beschrijven (we gebruiken dit als onderwerp van de e-mail).
Gelieve zo informatief mogelijk te zijn zodat we u op de best mogelijke manier kunnen helpen.