U hebt uw bestelling ontvangen maar de inhoud is (gedeeltelijk) beschadigd?
Om ons in staat te stellen uw klacht correct in te schatten en snel te behandelen, is het belangrijk dat u onderstaand formulier zo volledig mogelijk invult.We vragen u een foto van het product in kwestie te sturen. Gelieve het probleem duidelijk vast te leggen bij het maken van de foto. Op deze manier kunnen we de klacht snel en gemakkelijk op afstand beoordelen, zonder dat producten van ons naar u en omgekeerd moeten worden opgestuurd.
Gelieve alle rood gemarkeerde velden in te vullen.
Gelieve het e-mailadres te gebruiken van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
Aan welke bestelling is uw klacht of vraag verbonden?
Heeft u � bij het aftekenen van de leverbon � de goederen nagekeken (zoals eerder vermeld in de aankoopbevestiging) en een handtekening geplaatst met of zonder bijkomende opmerkingen over schade aan het product ?
Is het product volledig onbruikbaar of is het gedeeltelijk beschadigd en nog steeds bruikbaar?Bijvoorbeeld: zandzak is halfleeg, of het product heeft een kras.
Gelieve uw vraag of probleem in 5 tot 8 woorden te beschrijven (we gebruiken dit als onderwerp van de e-mail).
Gelieve zo informatief mogelijk te zijn zodat we u op de best mogelijke manier kunnen helpen.
Klik op 'Browse' om een afbeelding op uw PC te selecteren. U kan tot twee afbeeldingen toevoegen.