0 items
Inloggen
0

Melding van verkeerde levering

U hebt uw bestelling ontvangen, maar hebt sommige of alle producten die u zijn toegestuurd niet besteld? Of u hebt producten ontvangen die u niet hebt besteld?

Om ons in staat te stellen uw klacht correct in te schatten en snel te behandelen, is het belangrijk dat u onderstaand formulier zo volledig mogelijk invult.

PERSOONLIJKE INFORMATIE

Gelieve het e-mailadres te gebruiken van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.


Volgens onze verkoopsvoorwaarden zijn garantiegevallen 'carry-in'. Hoe wil u het product naar ons brengen?
Ik wil dit probleem via de post/transportbedrijf oplossen.
Ik zal Zwembad.eu in Boortmeerbeek bezoeken om dit probleem op te lossen (enkel mogelijk wanneer de benodigde producten hier in voorraad zijn).

PRODUCTINFORMATIE

Aan welke bestelling is uw klacht of vraag verbonden?

Product list

VERKEERD GELEVERDE PRODUCTEN?

Als u producten hebt ontvangen die u niet hebt besteld, en u weet welke producten het zijn, gelieve dan onderstaande functie te gebruiken om ze te vinden en te selecteren.
Opmerking: laat dit leeg als u geen producten hebt ontvangen die u niet hebt besteld.

Zoek productSelecteer product

BESCHRIJVING VAN UW KLACHT/VRAAG

Gelieve uw vraag of probleem in 5 tot 8 woorden te beschrijven (we gebruiken dit als onderwerp van de e-mail).

Gelieve zo informatief mogelijk te zijn zodat we u op de best mogelijke manier kunnen helpen.

 Anti-spam vraag, gelieve in dit veld het huidige jaar in te geven.
Privacy
Uw persoonsgegevens worden gebruikt voor orderverwerking, facturatie, data analyse (ter verbetering van onze diensten) en om u per e-mail op de hoogte te houden van uw bestelling, nieuws en promoties (u kunt zich ten alle tijde afmelden). Met vragen of indien u niet akkoord bent raden we u aan telefonisch contact op te nemen of een van onze winkels te bezoeken.

 Ja, ik ben akkoord met de Privacy policy