0 items
Inloggen
0

Aanvraag om veranderingen aan te brengen aan bestaande bestelling.

Gelieve onderstaande informatie voorzichtig te lezen, het legt de procedure uit om veranderingen aan uw bestelling aan te brengen.

Bestellingen die betaald of verzonden zijn kunnen niet meer worden aangepast. In dat geval stuurt u de goederen best terug en betalen we u terug. De makkelijkste manier is dan om een nieuwe bestelling te plaatsen met de gewenste producten. Als u een bestelling plaatste maar nog niet betaalde, kan u deze bestelling negeren en gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. De onbetaalde bestelling wordt automatisch geannuleerd.

PERSOONLIJKE INFORMATIE

Gelieve het e-mailadres te gebruiken van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.

PRODUCTINFORMATIE

Aan welke bestelling is uw klacht of vraag verbonden?

Product list

UW COMMENTAAR / VRAAG

Gelieve uw vraag of probleem in 5 tot 8 woorden te beschrijven (we gebruiken dit als onderwerp van de e-mail).

Gelieve zo informatief mogelijk te zijn zodat we u op de best mogelijke manier kunnen helpen.

 Anti-spam vraag, gelieve in dit veld het huidige jaar in te geven.
Privacy
Uw persoonsgegevens worden gebruikt voor orderverwerking, facturatie, data analyse (ter verbetering van onze diensten) en om u per e-mail op de hoogte te houden van uw bestelling, nieuws en promoties (u kunt zich ten alle tijde afmelden). Met vragen of indien u niet akkoord bent raden we u aan telefonisch contact op te nemen of een van onze winkels te bezoeken.

 Ja, ik ben akkoord met de Privacy policy